Επιλογές εγγραφής

Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική – Θεωρίες Μάθησης

Η θεματική αυτή ενότητα εμβαθύνει στα παιδαγωγικά πλαίσια και τις θεωρίες μάθησης ειδικότερα για την ανώτατη εκπαίδευση. Καθώς το τοπίο της εκπαίδευσης εξελίσσεται, καθίσταται επιτακτική ανάγκη για τους εκπαιδευτικούς να έχουν μια εις βάθος κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι φοιτητές αφομοιώνουν τη γνώση όπως και τις βέλτιστες πρακτικές θα διευκολύνουν την εκπαιδευτική τους πορεία.

Στόχοι της θεματικής ενότητας:

Με το πέρας της θεματικής ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αξιολογούν το Παιδαγωγικό Τοπίο στην Ανώτατης Εκπαίδευσης: Να αντιλαμβάνονται τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της διδασκαλίας πανεπιστημιακού επιπέδου και τη διαφοροποίησή της από άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες.
  • Εξετάζουν βασικές θεωρίες μάθησης: Να κατανοούν τις θεμελιώδεις και σύγχρονες θεωρίες μάθησης, συμπεριλαμβανομένου του κονστρουκτιβισμού, του συμπεριφορισμού, του κοννεκτιβισμού και άλλων.
  • Εφαρμόζουν αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας: Να σχεδιάζουν και να παραδίδουν διαλέξεις και σεμινάρια που ευθυγραμμίζονται με τις βέλτιστες παιδαγωγικές πρακτικές λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητες ποικίλων ακροατηρίων.
  • Εμπλέκουν τον αναστοχασμό στη διδασκαλία: Να χρησιμοποιούν μηχανισμούς ανατροφοδότησης και αξιολόγησης για να βελτιώνουν συνεχώς τις μεθόδους διδασκαλίας και το περιεχόμενο των μαθημάτων τους.
  • Προωθούν την ενεργό μάθηση:  Να διαμορφώνουν ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών, την κριτική σκέψη, τη συνεργατική μάθηση και την ανεξάρτητη έρευνα.
  • Ενσωματώνουν την τεχνολογία: Να κατανοούν το ρόλο της τεχνολογίας στη σύγχρονη πανεπιστημιακή παιδαγωγική, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πλατφορμών μάθησης, των μικτών μαθημάτων και των ψηφιακών πόρων.
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΜ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΜ