Επιλογές εγγραφής

Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός

Η θεματική αυτή ενότητα παρέχει μια ολιστική προσέγγιση της τέχνης και της επιστήμης της σχεδίασης για τη δημιουργία εκπαιδευτικών εμπειριών που έχουν αντίκτυπο. Είτε πρόκειται για παραδοσιακά, για ηλεκτρονική ή για μικτά μαθησιακά περιβάλλοντα, ο σχεδιασμός της μάθησης είναι υψίστης σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές όχι μόνο καταναλώνουν πληροφορίες αλλά και τις μετασχηματίζουν σε γνώσεις και δεξιότητες. Η ενότητα αναφέρεται στις προκλήσεις των εκπαιδευτικών, των σχεδιαστών εκπαίδευσης και προγραμμάτων σπουδών καθώς και στις μεθοδολογίες, τις αρχές και προσεγγίσεις της μαθησιακής σχεδίασης για δημιουργικές και καινοτόμες μαθησιακές εμπειρίες.

Στόχοι της θεματικής ενότητας:

Με το πέρας της θεματικής ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοήσουν τις βασικές αρχές σχεδίασης για μάθηση: Να αντιλαμβάνονται τις αρχές και τις θεωρίες που υποστηρίζουν τον αποτελεσματικό εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Δημιουργούν συνεκτικούς μαθησιακούς στόχους: Να καθορίζουν σαφείς, μετρήσιμους στόχους για τους μαθητές που καθοδηγούν τη διαδικασία της σχεδίασης για μάθηση.
  • Ενσωματώνουν ποικίλες στρατηγικές διδασκαλίας: Να Ισορροπούν διαλέξεις, συζητήσεις, διαδραστικές δραστηριότητες και αξιολογήσεις για να καλύψουν διάφορα στυλ μάθησης και ανάγκες.
  • Αξιοποιούν την τεχνολογίας στη σχεδίαση: Να εξοικειωθούν με ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες που μπορούν υποστηρίξουν τη διαδικασία της σχεδίασης της μαθησιακής εμπειρίας.
  • Ανασχεδιάζουν και να βελτιώνουν: Να κατακτήσουν τον βρόχο της σχεδίασης και της ανατροφοδότησης, ενσωματώνοντας αξιολογήσεις και δραστηριότητες παρακολούθησης της εκπαιδευτικής διαδικασίες για να βελτιώνουν διαρκώς τα σχέδια για μάθηση.
  • Συνεργαστούν αποτελεσματικά: Να συνεργαζονται με ειδικούς, εκπαιδευτικούς και άλλους εμπλεκόμενους για να δημιουργούν ολοκληρωμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες οι οποίες είναι διαμοιράσιμες και  εφαρμόσιμες σε διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια και για διαφορετικά ακροατήρια.
Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο μάθημα αυτό. Παρακαλούμε συνδεθείτε (με τον λογαριασμό σας).