Επιλογές εγγραφής

Αξιολόγηση – Αναστοχασμός

Η θεματική αυτή ενότητα έχει σχεδιαστεί για να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στη θεωρία και την πρακτική της αξιολόγησης καθώς και του αναστοχασμού στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Στόχοι της θεματικής ενότητας:

Με το πέρας της θεματικής ενότητας, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

 

  • Κατανοούν τη σημασία της αξιολόγησης: Να αναγνωρίζουν τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η αξιολόγηση στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και στην ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας.
  • Διακρίνουν τους διαφορετικούς τύπους αξιολόγησης: Να ξεχωρίζουν τη διαμορφωτική, αθροιστική αξιολόγηση και την αξιολόγηση για μάθηση και να κατανοούν τη μοναδική συμβολή τους στη μαθησιακή διαδικασία.
  • Εφαρμόζουν ανταστοχαστικές πρακτικές: Να χρησιμοποιούν τον αναστοχασμό ως ένα ισχυρό εργαλείο για επαγγελματική ανάπτυξη και διαρκή βελτίωση.
  • Αναπτύσουν εργαλεία και τεχνικές αξιολόγησης: Να σχεδιάζουν αυθεντικές αξιολογήσεις που ευθυγραμμίζονται με τα μαθησιακά αποτελέσματα, αναφέρονται σε διαφορετικούς μαθητές και παρέχουν ανατροφοδότηση με δυνατότητα δράσης.
  • Ερμηνεύουν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης: Να αναλύουν τα δεδομένα αξιολόγησης για να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία, να αντιμετωπίσουν μαθησιακές ελλείψεις και να βελτιώσουν το σχεδιασμό του μαθήματος.
  • Καλλιεργήσουν μια κουλτούρα προβληματισμού: Να προωθήσουν ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που εκτιμά την κριτική, την ανατροφοδότηση και την επαναληπτική σχεδίαση.
Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο μάθημα αυτό. Παρακαλούμε συνδεθείτε (με τον λογαριασμό σας).